مهلت شرکت در مسابقه سراسری «داستان کوتاه کوتاه بحران» تهران تمدید شد

دبیر نخستین مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران اعلام کرد:‌ مهلت ارسال آثار این مسابقه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 11 April 2021

 

به گزارشتابناک تهران از اعلام روز دوشنبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت، «عباس حسین‌نژاد» با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰۰ اثر به این مسابقه ارسال شده است، گفت: علاقمندان و نویسندگان می‌توانند تا پایان فروردین ماه در این رقابت ملی شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقه داستان کوتاه کوتاه بحران با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور و همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

حسین نژاد افزود: رویکرد کلی داستان‌ها حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی است.

وی با بیان اینکه داستان‌های ارسالی باید حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد، افزود: هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال پنج اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات ملی دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشد.

به گفته حسین نژاد، علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و به پنج نفر اول از ۴ میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های راه یافته به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار