ضرب الاجل آغاز اجرای طرح تفرجگاه اندبیل

فرماندار خلخال گفت: زمانبندی برای شروع طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل آغاز شده و سرمایه‌گذار بخش خصوصی مکلف به اجرای طرح در اندبیل است.
کد خبر: ۹۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 16 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ احمد عصر امروز در بازدید از طرح تفرجگاه اندبیل در محل روستای اندبیل خلخال از آغاز زمانبندی برای اجرای طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

نظری اضافه کرد: اگر تا هفته آینده زمانبندی برای آغاز عملیات اجرایی در این تفرجگاه از سوی سرمایه‌گذار اصفهانی این طرح گردشگری اعلام نشود ما طبق قانونی اقدامات مصوب را انجام و سرمایه‌گذار ار خلع ید کنیم.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع گردشگری در تفرجگاه اندبیل خلخال این موضوع به عنوان یکی از دغدغه‌های مردمی تبدیل شده و مردم در دیدارها و ملاقات با فرماندار موضوع تفرجگاه اندبیل و تله‌کابین را پیگیر هستند.

وی افزود: ما تا زمان تعیین شده منتظر خواهیم ماند و اگر پیمانکار توان اجرای عملیات را داشت که موضوع منتفی است ولی در غیر این صورت ما پیگیر اجرای این طرح در منطقه گردشگری اندبیل هستیم و سرمایه‌گذار دیگر و یا بخش خصوصی دیگری وارد کار خواهد شد.

فرماندار خلخا‌ل همچنین از حل مشکل معارض اهالی محل و روستای اندبیل در محل زمین واگذار شده به سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار مکلف است هر چه زودتر کار خود را از سر بگیرد.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: متاسفانه در گذشته برای زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان خلخال اقدامی انجام نشده و در حال حاضر با مناسب سازی راه‌های مواصلاتی، تکمیل طرح‌های راهسازی و ایجاد زیرساخت‌های اقامتی فکر توسعه گردشگری منطقه و بالابردن ماندگاری مسافر در شهرستان خلخال را در برنامه داریم.

به گزارش خبرگزای فارس از اردبیل، طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل از دو سال گذشته با واگذاری بیش از 10 هکتار زمین به یک سرمایه گذار بخش خصوصی از استان اصفهان شروع شد ولی متاسفانه در دوسال گذشته اقدام زیادی از سوی این بخش خصوصی سرمایه گذار انجام نشده و تنها چند ستون بتونی از این طرح در تفرجگاه اندبیل دیده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار