معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 18 October 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در ظهر امروز در چهارمین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی با بیان این‌که دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش محور و خلاقانه است،‌اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را با توجه به استعداد و توانایی‌های آنان گام بردارند.

وی افزود: هدایت استعداد و توانمندی دانش‌آموزان به همراه فراهم نمودن یک محیط جذاب برای آموزش، می‌تواند در موفقیت آینده سازان کشور در حوزه های کارآفرینی و ابتکارات و نوآوری تأثیرگذار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری چهاردمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزان در اواخر سالجاری ابراز امیدواری کرد: مقدمات برگزاری این رویداد در گستره ملی و به میزبانی استان یزد ایجاد شده است.

شاه حسینی در پایان تصریح کرد: مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای این‌که یزد به عنوان مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان شود به کار گیرند و در این خصوص مدیریت ارشد استان تمام بسترهای لازم این موفقیت را فراهم می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار