رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل، اظهار کرد: امسال به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و شصتمین سالگرد قیام مردمی ۱۵ خرداد در یزد، جلسات انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی و هنری، در شهرستان‌های استان یزد برپا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه و دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: در هر شهرستان یک برنامه شاخص بزرگ با حضو اقشار مختلف مردم و حضور سخنران برجسته و همچنین حضور هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مشارکت نوجوانان و جوانان در بزرگداشت این ایام برگزار می‌شود.

حجت السلام متوسل گفت: برپایی نمایشگاه‌های عکس، کتاب، جلسات پرسش و پاسخ در خصوص شخصیت و اهداف و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و نقش قیام سرنوشت ساز ۱۵ خرداد با حضور کارشناسان فرهنگی جزو برنامه‌های محوری است که با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی در قالب تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های مهمی است که امسال در سطح همه مناطق شهری و روستایی پیش‌بینی و با همکاری مردم، تشکل‌ها و همراهی و مشارکت نسل جوان صورت می‌گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به همین مناسبت در مرکز استان نیز ویژه برنامه‌ شاخصی صبح روز یکشنبه ۱۴ خردادماه  از ساعت هفت تا ۹ صبح در روضه محمدیه(حظیره) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار