مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در نشر خوبی‌ها و بازگشت امید به جامعه، گفت: رویکرد نشر خوبی‌ها را با برنامه‌های مختلف در یزد پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه ریزی برای ارتباط با عموم مردم و حل مشکل آنها است.

وی عنوان کرد: در همین راستا، شبکه سازی ائمه مساجد، حضور روحانیون در مناطق حاشیه ای شهر و روستاها، ارتباط موثر با دانش آموزان برای خط دهی فکری آنها و برگزاری مراسم فرهنگی خاص از جمله جشن فرشته ها، احیای شب نیمه شعبان، مناجات خوانی شعبانیه و … از مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است.

نجیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عید مباهله یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، اظهار داشت: این عید به دلیل نزدیکی با ماه محرم الحرام، مغفول واقع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: برنامه ریزی امسال ما، برگزاری جشن مباهله در تمامی مساجد استان یزد است و امیداوریم بتوانیم آن را محقق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های شاخص تبلیغات اسلامی استان یزد با توجه به شرایط و ظرفیت های استان در حوزه گردشگری عنوان کرد: یکی از برنامه شاخص ما، حضور طلاب آشنا به حوزه گردشگری اسلامی در بافت تاریخی شهر یزد است تا از این طریق بتوان ارتباط روحانیت با مردم را حفظ کرد.

نجیمی همچنین با اشاره به رویکرد امسال تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: رویکرد سال ۱۴۰۲ سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور، نشر خوبی‌ها و بازگشت امید به جامعه با برنامه ریزی در حوزه های مختلف اجتماعی – فرهنگی است و ما نیز در استان یزد این مهم را پیگیری می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار