در مراسمی با حضور ناشران و نویسندگان استان یزد، روستاهای دوستدار کتاب معرفی و از دهیاران و مسئولان طرح این روستاها تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸ 08 December 2015

به گزارش تابناک یزددر مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و معاونان وی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، ناشران و نویسندگان استان یزد و جمعی از فعالان فرهنگی، برگزیدگان جشنواره طرح دوستدار کتاب استان یزد معرفی و طی مراسمی از آنها تجلیل شد.

روستاهای شمسی و ابراهیم آباد در شهرستان اشکذر، رشکوئیه در شهرستان تفت، چاهک و کرخنگان در شهرستان خاتم، رئیس آباد در شهرستان ابرکوه، مهرآباد در شهرستان میبد، میرک‌آباد شهرستان مهریز، آسفیج شهرستان بهاباد، مزرعه نو شهرستان اردکان و قطرح شهرستان بافق، 11 روستای برگزیده و تجلیل شده در طرح روستای دوستدار کتاب بودند.

در این مراسم همچنین از دست‌اندرکاران حوزه چاپ و نشر کتاب همچنین نویسندگان برتر استان یزد تجلیل شد.

در حوزه ناشران فعال که از دو حوزه شهرستان‌های تابعه و مرکز استان انتخاب شدند، مدیر مسئول انتشارات آفتاب نارین، جلال زارعی با انتشار 14 عنوان کتاب در یک سال گذشته از میبد و انتشارات توز و قلم به مدیر مسئولی رباب آزادی با انتشار 40 عنوان کتاب در طول یک سال گذشته تجلیل شد.

در این مراسم همچنین ناشر حوزه کتاب کودک و نوجوان، انتشارات رخداد کویر به مدیری مسئولی علی معتمدی با انتشار شش عنوان کتاب مورد تقدیر قرار گرفت.

در حوزه نویسندگان نیز حسین ملک‌زاده، شاعر پیشکسوت و هادی حکیمیان نویسنده رمان‌های گل انارها را باد می‌برد و برج قحطی نیز تجلیل شد.

امشب همچنین از خدمات 30 ساله حسن مفیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد تجلیل و سید خلف حوتی‌نژاد به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

حسن مفیدی، سال‌ها مسئولیت‌های مختلفی در اداره ارشاد استان یزد داشت و پس از 30 سال فعالیت فرهنگی در استان به افتخار بازنشستگی نائل شد.

در این مراسم با حضور معاون سیاسی استاندار یزد و مدیرکل ارشاد استان از تلاش‌های وی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار