فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز پیام کنگره بزرگداشت شهید محمد منتظرقائم به آمریکای جهان‌خوار و جنایتکار این است که اجازه نخواهیم داد سوریه و یمن تجزیه شود.
کد خبر: ۲۱۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار علی اکبر فتوحی، پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهید محمد منتظرقائم اظهار داشت: امروز به آمریکا می‌گوییم که شهرک‌های زیرزمینی سپاه را دیدید و باید بگویم که نیروی دریایی سپاه نیز شناورهای زیردریایی دارد و با خروج ناگهانی و به کارگیری اصل غافلگیری و خروج از شهرک‌های زیردریایی در صورت لزوم به دشمن حمله می‌کند.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی هرگز طرفدار جنگ نیست اما در صورتی که کوچک‌ترین تعرضی به مرزها و مقدسات ما شود، ساکت نخواهیم نشست.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم اردیبهشت‌، سالروز واقعه طبس و شهادت شهید محمد منتظرقائم، فرمانده سابق سپاه استان یزد در این حادثه، بیان کرد: شهید منتظرقائم با امام خمینی (ره) میثاق بسته بود و با شجاعت و دلیری با نفوذ دشمن مقابله کرد.

وی اظهار داشت: شهید منتظرقائم نخستین فرمانده کمیته و سپاه یزد و فرمانده‌ای شجاع و خطرپذیر بود و در هر شرایطی بر سر میثاق خود با امام خمینی (ره) باقی ماند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: این شهید والامقام، با شناخت عمیق از نقشه دشمن به عمق استراتژی دشمن پی می‌برد و هوش و درایتی مثال‌زدنی در این زمینه داشت.

سردار فتوحی با اشاره به بخشی از وقایع حادثه طبس در سال 58 عنوان کرد: شکست دشمن در صحرای طبس به ما آموخت که تا وقتی مردم در مسیر خدا و ولایت‌فقیه حرکت کنند، امدادهای غیبی به مدد ما خواهند آمد همانگونه که در صحرای طبس چنین شد و طوفان شد، به فرمان خدا دشمن را از پای درآورد.

وی ادامه داد: امروز در این کنگره به آمریکای جهان‌خوار و جنایتکار و دوستان و هم‌پیمانانش پیام می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد سوریه و یمن تجزیه شود و اجازه نخواهیم داد چهره اسلام را مخدوش کنید و تا پای جان از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم و قدس عزیز را آزاد خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار