فرماندار يزد گفت: موتورسيكلت به عنوان يك وسيله رايج در شهر يزد مي باشد که كاركردهاي چندگانه اي دارد كه بايد بر مبناي آن ها در رابطه با ساماندهي آن تصميم گيري شود
کد خبر: ۲۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 07 May 2016
به گزارش تابناک یزد،محمود شاكري شمسي در جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي شهرستان يزد با اشاره به ضرورت منظم اين جلسات در سطح شهرستان اظهار داشت: موضوعاتي كه در اين جلسه مطرح مي شود بايد به صورت تدريجي، عالمانه و منطبق بر واقعيات حل و فصل شود.

وی با بيان اينكه ساماندهي وضعيت تردد موتورسيكلت در شهر يزد يك ضرورت است افزود: موتورسيكلت به عنوان يك وسيله رايج در شهر يزد مي باشد كه كاركردهاي چندگانه اي دارد و كه بايد بر مبناي آن ها در رابطه با آن تصميم گيري شود.

فرماندار با اعلام اينكه فرمانداري يزد در رابطه با اين مباحث از تصميم گير هاي هيجاني پرهيز مي كند تصريح كرد: يكي از مهمترين مشكلاتي كه در زمينه ساماندهي وضعيت تردد موتورسيكلت هاي در سطح شهر وجود دارد اعمال قانون با افرادي است كه قانونمند نيستند.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با تأكيد بر اجراي برنامه هاي فرهنگي توسط دستگاه هاي اجرايي مرتبط خاطرنشان ساخت: بخش عمده از مخاطبان را دانش آموزان و والدين آنها تشكيل مي دهند كه آموزش و پرورش نيز مي تواند با بهبود فعاليت هاي خود به مانند گذشته در امر فرهنگ سازي براي تردد اين وسيله نقليه در شهر گام هاي اساسي بردارد.

شاكري شمسي استفاده از روشهاي تشويقي را در ساماندهي وضعيت تردد موتورسيكلت هاي مؤثرتر دانست و افزود: پليس راهور و ديگر نهادهاي ذيربط بايد با اتباع خارجي كه بدون كسب مجوزهاي لازم اقدام به تردد با هر وسيله اي نقليه اي مي كنند، برخورد قانوني كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار