معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دومین کنگره ملی «شعر توحیدی» شنبه، اول خردادماه در میبد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 14 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدخلف حوتی‌نژاد، اظهار کرد: دومین کنگره ملی شعر توحیدی در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان شنبه اول خردادماه در میبد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۲۳ شاعر کشوری ۶۰۰  اثر از مجموع آثار خود را به این کنگره ارسال کرده‌اند و پیش بینی می‌شود این تعداد افزایش و از ٢٠ نفر برگزیده اصلی با اهدای کمک هزینه سفر به عتبات و از ۱۰ نفر شایسته تقدیر با تقدیم تندیس و لوح تقدیر سپاسگزاری می‌شود.

حوتی‌نژاد افزود: در این کنگره اشعاری با مضامین منطبق با اصل توحید شامل تسبیح و ستایش حضرت معبود، نیایش و گفتگو با خداوند یکتا و بی‌همتا، سپاس و شکرگزاری به درگاه احدیت، تجلی آفریدگار در آفریده‌ها، توصیف جلوه‌های پیوند و ارتباط میان بنده و معبود ازلی مورد داوری قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: کنگره ملی شعر توحیدی دو بعد دارد که بعد اول تخصصی، ادبی و فرهنگی است که می‌تواند تأثیر زیادی بر شعر کشور، استان و شهرستان میبد بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار