کد خبر: ۲۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف جامعه‌، از برگزاری جشنواره جوان و کتاب در شهر حمیدیا خبر داد.


"رقیه دوست فاطمی ها" با اشاره به نقش جوانان در ترویج فرهنگ کتاب کتابخوانی،‌ اظهار کرد: مطالعه از جمله موثرترین راهکارهای توسعه فرهنگی در جامعه است.

وی تدوین برنامه های فرهنگی و آموزشی در راستای معرفی کتاب‌های آموزنده بین دانش‌آموزان را ضروری دانست و بیان کرد: "جشنواره جوان و کتاب" به مناسبت هفته جوان در شهر حمیدیا برگزار می‌شود.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تشویق جوانان فعال و پویا به سمت کتابخوانی با هدف ارتقای سطح علمی و ترویج فرهنگ مطالعه را از جمله اهداف برگزاری جشنواره جوان و کتاب عنوان کرد و ادامه داد: تجلیل از "محمد جوهری نعیمی" به عنوان خیر کتابخوان‌ساز از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: جشنواره جوان و کتاب ویژه جوانان و نوجوانان فعال حوزه کتابخوانی با هدف تجلیل از کتابداران و اعضای فعال کتابخانه‌های حضرت زهرا(س) و ایثار نجف آباد، پنجم خردادماه در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) شهر حمیدیا برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ برگزاری مسابقه کتابخانی، اجرای موسیقی سنتی،‌ شاهنامه خوانی،‌ حافظ خوانی و اجرای تئاتر صحنه‌ای با موضوع کتاب و کتابخانه از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار