کد خبر: ۲۳۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 24 May 2016

به گزارش تابناک یزد،تادقایقی دیگر هفتمین کنفرانس گردهمایی اندیشکده‌های جهان اسلام با حضور شخصیتهای سیاسی، اندیشمندان و متفکران از سراسر دنیا در شهر یزد برگزار می‌شود. هفتمین کنفرانس بین المللی اندیشکده های جهان اسلام با عنوان «ارتباطات استراتژیک: ارزش‌ها، نهادها و شخصیتهای مرجع» در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه جاری از سوی دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه در شهر یزد برگزار می شود.


این کنفرانس بزرگترین گردهمایی اندیشکده های جهان اسلام تحت حمایت سازمان کنفرانس اسلامی است و در این کنفرانس شخصیتهای سیاسی، اندیشمندان و متفکران از سراسر جهان اسلام، اروپا و آسیا شرکت می کنند.

مهم ترین هدف این اجلاس توجه به مسائل و مشکلات پیش روی جهان اسلام و کشورهای اسلامی در حوزه های مختلف و تلاش برای مفاهمه و نیل به نقاط مشترک دنیای اسلام و ارائه آموزه های فراگیر از اصول و احکام اسلامی بر اساس آنها و مبارزه با تعاریف نادرست تعالیم اسلامی توسط جریانهای انحرافی و خشونت گرا است.

بررسی مقابله با خشونت و تروریسم، گسترش ارزش‌های مشترک، تعدیل تعارضات اجتماعی و همزیستی، حقوق شهروندی، بحران مهاجرت و کرامت انسانی ،مقابله با اسلام هراسی و ساخت آینده جهان اسلام از مهمترین محورهای مورد بحث در این همایش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار