مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت : طرح اوقات فراغت سال ۹۵ در بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در یزد برگزارمی شود.
کد خبر: ۲۳۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 24 May 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت اظهارداشت : دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  یزد در سال جدید با توجه بیشتری نسبت به سال های گذشته به امر اوقات فراغت و برنامه های تابستان دارد و برنامه های متنوعی را دارد.

وی افزود: در تابستان امسال بر طبق برنامه های مشخص شده، ویژه برنامه های اوقات فراغت در همه کانون های استان برگزار می شود که طرح « آسمانی ها» با رویکرد های برنامه های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیتهای متنوع فرهنگی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان ساخت : همچنین دبیرخانه استان یزد ویژه برنامه های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که جشنواره های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتابخوانی را برای تابستان سال جاری تدارک دیده است.

وی افزود: فعالیت های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون ها برگزار شد.

رستگاری تصریح کرد: ما در بخش اوقات فراغت حمایت های ویژه ای داشته ایم که بیش از 500 کانون در این راستا فعالیت داشتند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: ما در تابستان گذشته بیش از 18 کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه ها فعالیت خواهند کرد.

وی اظهارداشت : استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه ها از جمله فعالیت های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه های مختلف در این بخش، ما می توانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

رستگاری افزود : حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون ها و اوقات فراغت است که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یزد در سال گذشته گفت : در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه ها و اعطای مجوزها فعالیت هایی انجام شد که در مجموع تاکنون 141 کتابخانه مجوز دار شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.

رستگاری خاطرنشان ساخت : اعضای کانون‌ها می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت کانون خود با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار