کد خبر: ۲۴۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 15 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از پيگيري مستمر و مجدانه وضعيت طرح‌هاي راكد و نيمه تمام در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان يزد خبر داد.

 "سيد مسعود عظيمي" در پنجمين جلسه كارگروه پايش قراردادهاي راكد كه در محل اين شركت برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون وضعيت 115 طرح صنعتي راكد و نيمه تمام در پنج شهرك صنعتي استان يزد مورد بررس و پايش قرار گرفته است.

وي افزود: با عنايت به سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در چارچوب اقتصاد مقاومتي و ضرورت حمايت از سرمايه گذاري مولد و در جهت صيانت از كارآفرينان تشكيل اين كارگروه در دستور كار شركت قرار گرفت و اميدواريم با برگزاري مستمر جلسات و حضور مجدانه واحدهاي توليدي نتايج مثبت و ارزشمندي از اين كارگروه استخراج شود.

اين مقام مسئول با بيان اين كه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران بر لزوم همراهي و مساعدت با واحدهاي صنعتي تاكيد دارد، اظهار كرد: هدف از تشكيل اين كارگروه بررسي وضعيت قراردادهاي راكد و نيمه ساخت مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي به منظور يافتن راهكار برون رفت از وضعيت فعلي است.

عظيمي خاطرنشان كرد: کلیه طرح‌های نيمه تمام راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا تصميمات عملی جهت فعال كردن یا پيشگيري از ارجاع به مراجع قضايي اتخاذ شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار