کد خبر: ۲۵۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 09 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها نیازمند نوآوری و خلاقیت است، گفت: باید از اجرای برنامه‌های تکراری و بدون خلاقیت پرهیز شود.

 مصطفی سالاری در دیدار با رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش ‌و پرورش استان گفت: انجمن اولیا و مربیان در حال حاضر وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: مشکلات و مسائل اجتماعی روز جامعه می‌طلبد این انجمن با ساختاری که در مدارس پایه‌ریزی کرده برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس و خانواده‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه آموزش و اطلاع‌رسانی دو اصل مهم برای پیشبرد اهداف و کسب موفقیت در برنامه‌ریزی‌ها است، تأکید کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان به‌عنوان نهادی که ارتباط خوب و منسجمی با اولیا و دانش آموزان دارند می‌توانند با آموزش و اطلاع‌رسانی بهینه نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امروزی جامعه دانش‌آموزی برنامه‌ریزی کنند.

سالاری ادامه داد: برنامه‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد می‌بایست با نگاه به خصوصیات جامعه هدف باشد و سعی شود تا همه مسائل از قبیل نوآوری، تنوع در سبک اجرای برنامه، عدم تکرار و شرایط جذب حداکثری مخاطبان در آن‌ها رعایت شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گفت: اصحاب رسانه به‌عنوان محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف انجمن‌های اولیا و مربیان ایفا کنند.

وی ادامه داد: مشورت کردن و کمک گرفتن از خیرین شهرستان در این زمینه مطلوب است و متولیان امر باید به این نکته توجه داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار