کد خبر: ۲۶۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 31 July 2016
 به گزارش تابناک یزد،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در سه ماهه اول امسال هشت میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

امیر زین‌العابدین قمی  با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد اشتغال درآمدزا و پایدار از جمله اهداف اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال مبلغ 8 میلیارد و 934 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطایی به 398 مددجوی تحت حمایت از محل اعتبارات امداد و همچنین قرض‌الحسنه بانکی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال کاهش میزان فقر و ناتوانی مالی در جامعه است،  افزود: طرح‌های ایجاد شده در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت‌های صنفی، خدمات و سایر موارد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: تعداد کل خانوار تحت پوشش طرح‌های خودکفایی در استان یزد بیش از 20 هزار خانوار است.

قمی تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد 21 نفر از مددجویان تحت پوشش از دوره‌های آموزشی فنی‌و حرفه‌ای استفاده کردند و برای 5 نفر از مددجواین کاریابی انجام شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار