معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با انتشار پیامی از نحوه مدیریت برگزاری کنسرت شهرام ناظری در شهرستان تفت قدردانی کرد و نوشت: اختلاف نظر در برخی از زمینه ها مانند برگزاری موسیقی به گونه ای نباشد که در آن کسی احساس پیروزی یا شکست کند.
کد خبر: ۲۸۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک یزد،در پیام محمدعلی طالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: یزد، بعد از کش و قوس های فراوان، از رویدادی فرهنگی در میزبانی یکی از بهترین خوانندگان ایران زمین سربلند بیرون آمد و وظیفه می دانم از زحمات مدیرکل ارشاد، نهادهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی که در قالب شورای تامین شهرستان تفت با مدیریت فرماندار آن شهرستان مسئولیت خود را به خوبی إیفا کردند، سپاسگزاری کنم.
وی در ادامه این پیام یادآور شده: بی تردید توجه به دغدغه های علمای استان بویژه توصیه های نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محترم یزد در رعایت موازین شرعی در این گونه برنامه ها، باید سرلوحه برنامه ریزی متولیان امر قرار گیرد.
طالبی اظهار امیدواری کرده از این پس برنامه های فرهنگی و هنری به گونه ای سامان یابد که طرفداران و مخالفان برگزاری این قبیل برنامه ها با یکدیگر همدلی داشته باشند و به درک متقابل برسند تا این اختلافات از حد تفاوت سلیقه های معمول در جامعه فراتر نرفته و به گونه ای نباشد که در آن کسی احساس پیروزی یا شکست بنماید و در هر صورت وحدت جامعه حول محور قانون حفظ شود.
به گزارش ایرنا، کنسرت شهرام ناظری استاد آواز و خواننده مشهور سنتی کشور شامگاه پنجشنبه در مرکز شهرستان تفت استان یزد برگزار شد.
در این برنامه که با استقبال حدود پنج هزار نفر از علاقه مندان به موسیقی سنتی در سالن قدس شهرستان تفت اجرا شد، شهرام ناظری به همراه فرزندش حافظ ناظری اشعاری از مولانا و شاهنامه فردوسی را اجرا کردند.
پیش از این حواشی درباره برگزاری این کنسرت بوجود آمده بود اما این کنسرت با تدابیر مناسب به نحو مطلوبی در تفت برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار