مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در امور ایثارگران گفت: خاطرات و زندگینامه شهدای صنعت و آب برق استان یزد در قالب کتاب چاپ می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس فتحی، مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در امور ایثارگران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خاطرات شهدای صنعت و آب برق استان یزد در قالب کتاب چاپ می‌شود.
وی ادامه داد: در این کتاب زندگی‌نامه و خاطرات شهدا، آزادگان،‌ جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس صنعت آب و برق استان از زبان همرزمان و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس روایت خواهد شد.
فتحی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌ شده خاطرات ۳۴۰ ایثارگر صنعت آب و برق استان و ۸۶ ایثارگر از شرکت برق منطقه‌ای یزد با انجام ۲۰۰ تا ۳۵۰ ساعت مصاحبه ضبط و پیاده‌سازی می‌شود و پس از تدوین و تنظیم در قالب کتاب چاپ می‌شود.
وی همچنین بیان کرد: این کتاب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و امور ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد چاپ و منتشر خواهد شد.
فتحی با بیان ایثارگری و رشادت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس کارکنان صنعت آب و برق استان تاکید کرد: کارکنان صنعت آب و برق استان در کنار وظایف ذاتی خود در دفاع مقدس در خطوط مقدم جبهه به‌ صورت فعال حضور داشتند.
مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در امور ایثارگران گفت: ما مفتخریم ۶ شهید همکار، ۳۴ جانباز، ۲۵ فرزند شهید و جانباز،۲۸ عضو خانواده شاهد و ۳۹ رزمنده شاغل و بازنشسته هستند و این آمار موجب فخر و مباهات ما است.
وی برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در تالار شهید عباسپور، شرکت فرزندان شهید شاغل در صنعت آب و برق استان در دومین آیین بزرگداشت شهید دکتر حسن عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو و بازدید این عزیزان از اماکن مذهبی و زیارتی استان تهران، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از عملیات‌های دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه در ساختمان مرکزی این ستاد را ازجمله برنامه‌های این هفته برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار