مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد از پذیرش بیش از 2 هزار و 300 نفر دانشگاه یزد خبر داد و گفت: چهارم مهرماه روز حضور پرشور دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه یزد بود.
کد خبر: ۳۰۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳ 26 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدمنصور بیدکی با اشاره به اینکه در سال جاری 2 هزار و 370 نفر در دانشگاه یزد در مقطع کارشناسی پذیرفته شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد هزار و 500 نفر از زن و 870 نفر مرد هستند.

وی افزود: 100 نفر از پذیرفته‌شدگان برای اولین بار در دوره شبانه پردیس مهریز دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد عنوان کرد: ثبت‌نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه یزد از امروز آغاز شد و تا پنج‌شنبه هشتم مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت متمرکز در محل سالن فجر ادامه دارد.

وی یادآور شد: زمان مراجعه و تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان رشته ‌های علوم انسانی یک‌شنبه و دوشنبه چهارم و پنجم مهرماه، رشته‌های ادبیات و هنر و معماری روز دوشنبه پنجم مهرماه، رشته‌های فنی و مهندسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم مهرماه، تمام رشته‌های علوم پایه و منابع طبیعی روز چهارشنبه هفتم  مهرماه و رشته‌های ریاضی و پردیس مهریز روز پنج‌شنبه هشتم مهرماه است.

بیدکی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان پس از مطالعه کامل اطلاعیه‌های آموزشی که در وب سایت دانشگاه به آدرس yazd.ac.ir در زیرصفحه آموزش در قست اطلاعیه‌های آموزشی درج شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمام اطلاعیه‌ها و فرم‌های لازم در کانال تلگرام پذیرش دانشگاه یزد به آدرس http://telegram.me/yazduni95registration  و یا صفحه تارنمای دانشگاه یزد به آدرس www.yazd.ac.ir  در صفحه آموزش قسمت اطلاعیه‌های آموزشی و یا صفحه ورود به سیستم آموزشی گلستان به آدرس golestan.yazd.ac.ir  قرار داده شده است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد تصریح کرد: ثبت واحدهای درسی دانشجویان از سوی دانشگاه یزد به انجام رسیده و شروع کلاس‌ها از روز شنبه 10 مهرماه است و برنامه کلاسی دانشجویانی که پذیرش حضوری خود را کامل می‌کنند از 9 مهرماه جاری در گزارش شماره 88 سیستم آموزشی گلستان قابل مشاهده است.

به گفته بیدکی، اختصاص خوابگاه بلافاصله پس از انجام پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار