معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد از راه‌اندازی هشت پایگاه استعدادیابی ورزشی در استان یزد توسط سپاه الغدیر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 27 September 2016

به گزارش تابناک یزد،علی استادی در جلسه شورای ورزش استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد سپاه و بسیج به سمت فعالیت‌های ورزشی و توسعه فضاها و استعدادیابی است، اظهار داشت: 54 سالن صالحین در سطح استان احداث شده و بستر برای ورزش‌های همگانی و قهرمانی آماده است.

وی عنوان کرد: 9 سوله 9دی نیز در سطح استان احداث شده که هشت سوله هزار و 200 مترمربع و یک سوله 4 هزار مترمربع وسعت دارد و عملیات احداث آنها پایان سال گذشته به اتمام رسیده است.

این مسؤول در مورد ساخت فضاهای ورزشی توسط سپاه الغدیر و بسیج استان یزد در شهرستان‌های مختلف بیان کرد: ساخت 12 زورخانه در دستور کار است که دو مورد از آنها آماده شده و 10 مورد دیگر نیز در دست احداث است.

معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: 12 استخر نیز در سطح استان در حال احداث است که دو مورد از آنها آماده بهره‌برداری است و 10 مورد دیگر مراحل مختلف ساخت را طی می‌کنند.

این مسؤول در مورد سالن‌های تیراندازی نیز بیان کرد: 12 سالن تیراندازی در سطح استان در دست احداث است که دو مورد آنها بهره‌برداری شده و بقیه سالن‌ها نیز تا پایان سال بهره‌برداری خواهند شد.

استادی یادآور شد: دو سالن پینت بال نیز در سطح استان در حال بهره‌برداری است و در مجموع بودجه قابل توجهی به این بخش تزریق شده که با بهره‌برداری از این سالن‌ها، جمعیت قابل توجهی از مردم استان امکان استفاده از فضاهای ورزشی را پیدا می‌کنند.

معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد در مورد فعالیت‌های بسیج در مورد استعدادیابی ورزشی نیز اظهار داشت: هشت پایگاه استعدادیابی در سطح استان راه‌اندازی شده که در برخی رشته‌ها استعدادیابی به طور مشترک از میان خواهران و برادران و در برخی رشته‌ها نیز به طور اختصاصی خواهران یا برادران انجام می‌شود.

استادی از جمله این رشته‌ها به شنا، تیراندازی، ووشو، تکواندو و ... اشاره کرد و افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این پایگاه‌ها، شرایط مساعدی برای توسعه ورزش قهرمانی در استان یزد فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار