معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با توجه به ساختار بخشداری ها در وزارت کشور، از بخشداران انتظار می رود که با بدنه جامعه ارتباط نزدیک داشته باشند و در این راستا حضور در جمع مردم و شنیدن مطالبات آنها از وظایف مهم بخشداران است.
کد خبر: ۳۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی یزد افزود: گاهی شنیدن حرف آحاد مردم از انجام دادن فعالیت های نیازمند اعتبار مهمتر است؛ زیرا مردم در درجه اول از مدیران انتظار دارند مطالبات آنان را بشنوند و بعد از آن برای رفع مشکلات اقدام کنند.
وی ارتباط و تعامل با نهادهای برخاسته از متن جامعه را از دیگر وظایف بخشداران دانست و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی روستاها تبلور اراده و رای مردم هستند که جا دارد در چارچوب قانون، تعامل لازم بین بخشداری و این نهادهای مدنی تقویت شود.
فرماندار یزد نیز در این نشست با بیان اینکه بخش مرکزی یزد به نسبت سایر بخش های استان دارای شرایط خاص ازنظر وسعت و جمعیت است، ادامه داد: برنامه ریزی و جلو بردن اهداف دولت تدبیر و امید در این بخش نیازمند تلاش و جدیت مضاعف است.
مصطفی سالاری گفت: بخش مرکزی یزد متشکل از تعداد زیادی روستای بهم پیوسته است و اکثر این روستاها فاصله چندانی با مرکز شهرستان ندارد که برای رسیدگی به مطالبات مناطق روستایی به صورت هفتگی در روستاهای شهرستان حضور یافته و راهکارهای رفع مسائل و چالش ها در دستور کار قرار می گیرد.
در این آیین جواد برزگر بعنوان بخشدار مرکزی یزد معرفی و از خدمات حسین عسکرزاده تقدیر شد.
بیش از نیمی از جمعیت استان یزد در شهرستان یزد استقرار یافته و بخش مرکزی این شهرستان از کانون های مهم جمعیتی استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار