کد خبر: ۳۲۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 05 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از برگزاري دومين نمايشگاه سنگ ساختماني استان يزد (ISTONEX 2016) در آذرماه سال جاري خبر داد.

 "سيد مسعود عظيمي" با اعلام این خبر گفت: بازاریابی و توسعه بازار محصولات خوشه سنگ استان یزد و شناساندن توانمندی‌ها و قابلیتهای تولیدی واحدهای ذینفع خوشه سنگ به سایر مخاطبان این صنعت از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

وي تصریح کرد: دومين نمایشگاه سنگ ساختمانی استان  با حضور واحدهای فرآوری سنگ ساختمانی استان یزد از دوم تا پنجم آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

عظيمي با بیان این که در حال حاضر بیش از 120 واحد فراوری سنگ در استان وجود دارد، اظهار كرد:  با توجه به این که استان یزد از پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی در صنعت سنگ و معادن سنگ برخوردار است، برپایی این نمایشگاه فرصتی را برای تولید‌کنندگان و فعالان این حوزه برای عرضه و ارائه تولیدات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود فراهم کرده است.

رييس هيئت مديره شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد تورهای بازدید از صنایع سنگ استان، اجرای پنل‌های تخصصی و جلسات مشترک تجاری توسط خوشه سنگ برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار