معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری دوره‌های غیرحضوری کارآفرینی، مدیریت کسب‌وکار، مهارت‌های بازار و ایمنی صنعت و بهداشت محیط کار و ICDL خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 20 November 2016

به گزارش تابناک یزد،ذبیح‌الله زارع گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به‌ عنوان متولی حمایت و توسعه صنایع کوچک و متوسط و در راستای تحقق برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری را برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری در زمینه‌های مهارتی و مدیریتی، بستر برپایی دوره‌های الکترونیکی نیز برای شاغلان در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط فراهم‌ شده است.

این مسؤول تصریح کرد: مهم‌ترین مزیت برگزاری دوره‌های الکترونیکی، کاهش هزینه و پوشش در همه مناطق استان است و آموزش‌های ارائه‌ شده توسط این شرکت مطابق با نیازهای صنایع کوچک و متوسط طراحی‌ شده و از استانداردهای لازم بهره‌مند‌ است.

زارع افزود: در این طرح دوره‌های کارآفرینی، مدیران و بنیانگذاران کسب‌وکار، مشاوره ارتقای مهارت‌های بازار، ایمنی صنعت و بهداشت محیط کار و ICDL ارائه می‌شود که به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.e-sme.ir مراجعه کرده یا با معاونت صنایع کوچک تماس حاصل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار