آیا تدبیر دولت تدبیر و امید گره گشا خواهد بود؟
برخی خبرهای تایید نشده از گزینه هایی برای مدیریت میراث فرهنگی استان حکایت دارد که باعث ایجاد موجی از نگرانی و التهاب در بین فعالان و نخبگان میراث فرهنگی وگردشگری استان یزد شده است.
کد خبر: ۳۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد، بعد از انتصاب معاون جدید رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، خبرهایی مبنی بر انتصاب برخی چهره ها به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان یزد به گوش می رسد.
انتشار این اخبار تایید نشده باعث ایجاد موجی از التهاب و نگرانی در بین فعالان گردشگری استان یزد شده است به طویکه همه را نگران آینده این سازمان مهم در استان یزد کرده است.
استان یزد با دارا بودن بالغ بر 700 هکتار بافت تاریخی ثبت شده آن هم فقط در شهر یزد و همچنین ده ها هکتار بافت تاریخی دیگر در سایر شهرها و در مجموع با بیش از دو هزار هکتار بافت و بالغ بر سه هزار اثر تاریخی هم اکنون در آستانه ثبت جهانی در سازمان یونسکو است.
 
با نگاهی به رزومه و کارنامه دو چهره که برخی رسانه ها از آنها نام برده اند به سادگی می توان دریافت این دوچهره از بعد رزومه کاری و تخصص قرار نیست بتوانند سازمان مهم و تاثیرگذار میراث فرهنگی استان یزد را به سرمنزل مقصود برسانند و در واقع میتوان برگ زرین تلاش های دولت در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد با این انتخاب ها به فنا داد.
امید است دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهورکه علاقه وافری به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دارند و همچنین جهانگیری، معاون اول محترم رئیس جمهوردر این خصوص تدبیری بیاندیشند تا نگرانی اهل فرهنگ و گردشگری در استان مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار