کد خبر: ۳۳۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 04 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مرحله سراسری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان از ۱۱ الی ۱۹ آذرماه و به میزبانی گاز استان یزد در حال برگزاری است.
رقابت 500 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز به میزبانی یزد
این مسابقات روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه در بخش برادران با حضور ۲۷۴ نفر آغاز و در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است، مراسم اختتامیه مسابقات فردا یکشنبه ۱۴ آذرماه برگزار و برترین‌ها مشخص و تجلیل خواهند شد.
همچنین این مسابقات در بخش خواهران  روز سه شنبه ۱۶ آذرماه آغاز و ۲۵۳ نفر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و طی مراسمی روز جمعه ۱۹ آذرماه اسامی برترین‌ها مشخص و تجلیل خواهند شد.
محمدرضا پورمعین رییس هیات داوران، حسين افتخاريان و روح الله علی نژاد در بخش مفاهیم قرآن، حبيب مهكام و رشيد جعفرپور در بخش مفاهیم نهج البلاغه، حسن ربيعيان در بخش لحن، حسن مختاری در بخش صوت، محمدسعيد فياض در رشته وقف و ابتدا، عليرضا طراز يزدي در بخش صوت و لحن، امير آقايی در بخش  صحت، حفظ و وقف و ابتداء، بهروز ياريگل در بخش تجوید، علی اصغر برومند و سید عبدالرضا معینی از داوران این دوره از مسابقات در بخش برادران هستند.
رقابت 500 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز به میزبانی یزد
یادآور می‌شود مسابقات در رشته‌های حفظ ۲، ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ جزء قرآن کریم، ترتیل، تحقیق، مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه و اذان (ویژه آقایان) در حال برگزاری است.
بسط و گسترش فرهنگ غنی اسلامی در سطح شرکت ملی گاز با بهره‌گیری از مفاهیم ارزشمند قرآن هدف اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه کارکنان شرکت گاز اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار