رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی بیان اینکه مسئله فتنه 88 باید واکاوی شود گفت: با بصیرت، صبر و علم می توان به آینده روشن دست یافت و تمام نقشه ها و حربه های دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۴۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 20 December 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام فخرالدینی  در نشست کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد بزرگداشت 9 دی، با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است اظهار کرد: به دنبال این حادثه عظیم، ستاد بزرگداشت 9 دی با هدف تببین ابعاد این حادثه تاریخی ایجاد شد.
رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی با استکبار در تعارض است و هرگز در خط تعامل قرار نمی گیرند افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی است و در مقابل استکبار قرار دارد و هود امریکا نیز جمهوری اسلامی را به عنوان خطری برای خود می داند.
وی با بیان اینکه خود دشمن هم می داند نمی تواند با ایران تفاهم کند چراکه سیاست آمریکا بر اساس براندازی نظامی جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است.
فخرالدینی ادامه داد: دشمن هر بار با چهره جدید خودرا نشان می دهد به گونه ای که یک روز با جنگ، یک روز با ایران حراسی و یک روز هم با فتنه سعی در براندازی این نظام داشته است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به انتخابات اخیر امریکا و روی کار آمدن دونالد ترامپ تصریح کرد: بر خلاف باور برخی ها در خوی جنگ افروزی ترامپ با روی کار آمد وی چند مسئله مهم روشن شد.
وی افزود: اول اینکه با وجود ترامپ اختلافات  داخلی آمریکا بیشتر خواهد شد به طوری که تاکنون هم شاهد این اختلافات بوده ایم و دوم اینکه مواضع ضد ایرانی ترامپ، مسئله را برای مسئولان و مردم روشن تر می کند و چهره بزک شده استکبار نمایان تر می شود.
فخر الدینی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه ابراز کرد: مسئله ای که دشمنان امروز برای منطقه خاورمیانه بر روی آن نظر دارند مسئله جنگ نرم است که خوشبختانه با بیداری اسلامی این جنگ هم مؤثر نیست.
رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکا و صهیونیست در خصوص وقایع انتخابات 88 عنوان کرد: در جریان فتنه 88 افرادی از 16 سفارت کشورهای مختلف در تهران دستگیر شدند و به وضوح بیان کردند برای براندازی نظام اسلامی در فتنه 88 تمام توان تبلیغاتی خود را به کار گرفتند.
فخرالدینی با بیان اینکه مسئله فتنه 88 باید واکاوی شود گفت: با بصیرت، صبر و علم می توان به آینده روشن دست یافت و تمام نقشه ها و حربه های دشمن را خنثی کرد.
وی در پایان افزود: مراسم بزرگداشت 9 دی در یزد با سخنرانی سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود.
سایت محلی یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار