واکنش های به حاشیه نماز جمعه یزد ادامه دارد:
حسینعلی‌امیری معاون رییس جمهوری که در نمازجمعه شهریزد با اعتراض و پرتاب مهر و تسبیح مواجه شده بود اعلام کرد: متأسفانه موقع این اقدام در آنجا حتی یک نفر از نیروی انتظامی حضور نداشت.
کد خبر: ۳۴۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 25 December 2016

به گزارش تابناک یزد،این خبر در حالی از سوی این مقام رسمی اعلام شد که نیروی انتظامی در اطلاعیه ای بیان کرد:نیروی انتظامی طبق روال هرهفته و برابر وظایف خود در این هفته نیز درمحل مصلای نمازجمعه یزد حضور داشته و به وظیفه ذاتی خود عمل نموده است.

در همین حال در زمان این اتفاق نماینده اصلاح طلب مردم یزد و اشکذر در نمازجمعه حضور داشته و از نزدیک شاهد ماجرا بوده است. در حالی که امیری،‌ خودش معتقد است بر هم زدن سخنرانی اش سازماندهی شده بوده، اما ابوالفضل موسوی بیوکی روایت دیگری دارد. او می گوید بر اساس آنچه که دیده این اتفاق سازمان یافته نبوده است. البته به زعم او سازمان یافته نبودن، چیزی از بد بودن اتفاق کم نمی کند.

ولی محمد صالح جوکار نماینده سابق مردم یزد معتقد است: اعتراض مردم بیشتر برروی آمار و ارقام های ارائه شده توسط معاون پارلمانی رییس جمهور بوده است، مردم به این آمارها اعتراض داشتند. امروز در سطح جامعه ادعای تورم 7 درصدی می شود اما مردم آن را احساس نمی کنند، مردم احساس می‌کنند این آمارها واقعی و صحیح نیست. بهرحال کشور هنوز از رکود خارج نشده و همچنان مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ی کاش مسئولی هم پیدا میشد جواب و پاسخی برای پیگیری قاچاق دارو در داروخانه هلال احمر استان یزد و تبدیل امبولانس به خودرو تشریفات مدیرعامل هلال احمر می داد
واقعا اهمیت یک مسئول مملکت از بیماران خاص بیشتر است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
پرسنل خدوم هلال احمر استان یزد همیشه اماده اند البته اگر در سکوت خفت بار مسولین و سوء مدیریت مدیرعامل هلال احمر اجازه بدهد فعلا الویت برنامه های هلال احمر:
1-قاچاق دارو دست چندم برای بیماران خاص
2-تبدیل امبولانس به خودرو تشریفات مدیرعامل
3-سرویس مدرسه پسر مدیرعامل با خودرو اداری به رانندگی یکی از پرسنل زحمتکش اداره
4-دادن دو کیلو گوشت با هزارمنت به پرسنل
5-ایجاد جو رعب و حشت
6-اخراج و تبعید پرسنل معترض
7-................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ما پرسنل جمعیت هلال احمر استان یزد برائت خود را از اقدامات مدیریت هلال احمر اعلام می داریم و رسما از بیماران خاص بعلت قاچاق داروهای دسته دوم و فروش ان به شما گرامیان و تغییر امبولانس به خودرو تشریفات مدیرعامل و سکوت خاص مسئولین استان عذرخواهی می کنیم و امیدواریم به این وضعیت مجور به خرید از داروخانه هلال احمر یزد نشویدهرچند به ضرر خودمان است ولی حفظ جان شما مردم استان واجب ، عزیز و در راس امور است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار