معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برنامه‌ریزی برگزاری باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت و حضور حداکثری تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام را گرامی داشت و اظهار کرد: آموزش و پرورش استان یزد برای برگزاری جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس برنامه های ویژه ای را تدارک کرده است.
سرداری رویکرد برنامه های گرامیداشت دهه فجر را با محوریت مدارس و دانش آموزان ذکر کرد و افزود: مدارس در این برنامه ها به نشاط، شادابی و امید بخشی توجه ویژه ای خواهند داشت.
وی معرفی دستاوردها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های این ایام در مدارس ذکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان با برنامه های انقلاب پژوهی، شهیدپژوهی و دعوت از شخصیت های تاثیر گذار در انقلاب در این زمینه بیشتر آشنا می شوند.
یادآور می شود در این نشست هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار