کد خبر: ۴۰۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 13 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، سومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.

فردی دقایقی پیش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و گفت: به نام «گراز» آمده ام.


وی ادامه داد: ایران 5 سال دیگر تبدیل به کویر می شود؛ اگر تایید شوم برای جلوگیری از این اتفاق برنامه دارم.

 

مخالف سرسخت برجام وارد وزارت کشور شد

همچنین فردی با شعار «استقلال» وارد ستاد انتخابات کشور شد و در پاسخ به سوالی در خصوص برجام گفت: اصولا هیچ اعتقادی به برجام ندارم و نمی خواهم حتی یک کلمه راجع به آن صحبت کنم.

 

شعار ندارم اما برنامه زیاد دارم

فردی 47 ساله وارد وزارت کشور شد و هدف خود را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: شعار خاصی ندارم اما اگر تایید شوم برنامه های زیادی دارم تا نفت را خوب مدیریت کرده و مشکلات را حل کنم.

ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای این شرایط باشند: رجال مذهبی، سیاسی - ایرانی‌الاصل- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران- مدیر و مدبر- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

به گزارش میزان، با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شراط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار