گزارش تابناک یزد از یک پرونده:
در شهر یزد مردی که با استفاده از چنگگ از دیوار خانه ها بالا می رفت و به زنان تجاوز می کرد توسط مردم دستگیر شد. جنایت های تجاوزگرعنکبوتی سریالی در یزد آرامش روانی مردم را بر هم زده است
کد خبر: ۴۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 03 June 2015
به گزارش تابناک یزد، از چندی پیش خبرهایی در بین مردم و شبکه های اجتماعی منتشر می شد که بر اساس آن گفته می شد مردی صورت خود را می پوشاند واز طریق پشت بام های منازل کمین میکند و به محض خارج شدن مرد خانواده به داخل خانه میرود و هدف او فقط و فقط تجاوز به زنان و دختران است.

بر این اساس گفته می شد این مرد عنکبوتی فقط در محله های قدیمی همچون محله فهادان حضور دارد و تلاش نیروهای امنیتی برای بازداشت او، بی نتیجه مانده است. آمارهای مختلفی از تعداد حملات این مردم متجاوزگر در بین مردم مطرح بود از 3 مورد تا 12 مورد به او نسبت داده می شد.

به دنیال این خبر، مردم در مناطق مختلف خصوصا محلات قدیمی شهر، با برنامه ریزی توسط بزرگان محله، شبها از محلات نگهبانی می دادند تا اینکه بالاخره دوشنبه شب خبرهای امیدوارکننده ای به گوش رسید و بر این اساس پلیس که تا روز سه شنبه سکوت اختیار کرده بود با حضور فرمانده ناجا در استان نشست خبری برگزار کرد.

تجاوزگرعنکبوتی سریالی در یزد توسط مردم بازداشت شد/ جامعه به اطلاع رسانی شفاف توسط پلیس نیاز دارد

در این نشست سردار ایرج کاکاوند گفت: دستگیری این فرد با همکاری خود مردم انجام گرفته و تحقیقات همچنان ادامه دارد .

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه و همکاری آنها با ماموران پلیس نتایج خوبی را به همراه داشته و قطعا برای تحقق بهتر وظایف همچنان به این تعامل و همراهی نیاز است .

گفته می شود مردم که با حضور مستمر خود از محلات نگهبانی می دادند متوجه رفتار مشکوک یک نفر شده و او را دستگیر می کنند و تحویل پلیس می دهند.

برای اولین بار است که در استان یزد چنین حادثه ای رخ می دهد و مردم که به این فرد متجاوزگر لقب مرد عنکبوتی داده اند خواهان شفافیت بیشتر در امر اطلاع رسانی پیرامون این مسئله توسط پلیس شده اند.

هرچند نشست خبری توسط فرمانده پلیس برگزار شد ولی نقاط مبهم زیادی همچون اینکه این ماجرا توسط یک نفر انجام شده تا چند نفر، عملکرد پلیس در این ماجرا چه بوده است، مردم چه نکاتی را باید رعایت کنند و ... در این ماجرا وجود دارد که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد تا جامعه آرامش روانی خود را بازیابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار