استان یزد از ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف برخوردار است که باید سعی کنیم این ظرفیت ها را به نحو احسن مورد استفاده قرار دهیم.
کد خبر: ۴۴۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 14 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه نقشه جامع سرمایه‌گذاری یزد تدوین می‌شود، گفت: به وسیله این سند طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد با سرعت بیشتری اجرایی می‌شود.

 علی نمازی در نشست هماهنگی تدوین نقشه جامع سرمایه‌گذاری استان یزد، با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز سرمایه گذاری استان یزد نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این استان دارد، اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف استان در ارتباط با این مرکز وجود دارد.

وی به تهیه و تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری در استان یزد اشاره کرد و گفت: استان یزد از ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف برخوردار است که باید سعی کنیم این ظرفیت ها را به نحو احسن مورد استفاده قرار دهیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری در استان یزد، شناسایی ظرفیتها و فرصت های سرمایه گذاری در استان یزد و به دنبال آن، شناسایی روشهای تامین و جذب منابع مالی است.

نمازی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن این نقشه بسیاری از محدودیت ها و مشکلات در زمینه سرمایه گذاری را برطرف می کند، خاطرنشان کرد: از مهمترین کارایی های این نقشه جامع، می توان به تسریع در اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان یزد اشاره کرد.

وی با درخواست از دستگاه های مرتبط برای کمک و همیاری در تدوین این سند جامع، گفت: با اجرای این سند می توانیم در زمینه بسترسازی برای بازیابی فرصت های سرمایه گذاری، شناسایی شرکت های دالخی و خارجی و نهادهای ملی و بین المللی برای جذب تسهیلات خارجی بهتر و بیشتر عمل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار