معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد با اشاره به برنامه های سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه الغدیر یزد در دهه کرامت ۱۴ جشن بزرگ در تفرجگاه های استان یزد برگزار می کند.
کد خبر: ۴۶۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 22 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سعید دهقان معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد گفت: یکی از مهمترین ظرفیت ها در احیا و تقویت هویت اسلامی که مد نظر رهبری نیز است، استفاده از مناسبت ها در بخش های مختلف است که یکی از این مناسبت های بزرگ در دهه کرامت است.

 

وی افزود: در این زمینه برنامه های سپاه الغدیر استان یزد متنوع است که  برنامه اجرایی ایجاد900 متر بنر در زمینه بروز رسانی تابلوها داریم.

 

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: ما در 14 تفرجگاه استان برنامه در دهه کرامت داریم که جشن ها و برنامه های خود را در آن برگزار می کنیم و در پایگاه ها و مکان های مذهبی نیز این برنامه ها را داریم.

 

دهقان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، برگزاری هایش مادرانه و دخترانه، انتشار آموزه ها و سیره رضوی در حلقه های صالحین، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع « سبک زندگی رضوی» از جمله این برنامه ها است.

 

وی افزود: در مرکز استان و میدان امام رضا (ع) نیز در روز تولد امام رضا (ع) برنامه ای جامع داریم که حضور مردمی میتواند به خوبی تاثیرگذاری در جامعه داشته باشد.

شبستا ن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار