روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت که شایعات درباره همکاری‌های هسته‌ای میان تهران و پیونگ یانگ هیچ اساسی ندارد.
کد خبر: ۴۹۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 21 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت که شایعات درباره همکاری‌های هسته‌ای میان تهران و پیونگ یانگ هیچ اساسی ندارد.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش خود به بررسی سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در افتتاحیه هفتادودومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت که محوریت آن ایران و کره شمالی بود.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، ترامپ روز سه‌شنبه در اولین سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست تا به مقابله با آن‌چه وی رژیم‌های متخاصم ایران و کره شمالی می‌خواند، بپیوندند.

نقاط مشترک این دو کشور، برنامه‌های موشکی و هسته‌ای است. هرچند، جمهوری اسلامی در سال 2015 در توافقی جامع با قدرت‌های جهانی پذیرفت فعالیت‌های هسته‌ای‌ خود را در ازای لغو تحریم‌های بین‌المللی محدود کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال در ادامه به ادعاها درباره همکاری هسته‌ای ایران و کره شمالی اشاره کرد و نوشت: این در حالی است که یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته جاری طی یک گفت‌وگو تاکید کرد که شایعات مربوط به توطئه‌های هسته‌ای میان تهران و پیونگ یانگ هیچ اساسی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار