در مراسم رژه نیروهای مسلح بیان شد:
قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم
کد خبر: ۴۹۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 22 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم.

حسن روحانی در سخنانی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت:

- چه بخواهید چه نخواهید ما موشک‌های خود را تقویت خواهیم کرد

 - من به آنهایی که با لحن نادرست و غلط با مردم ایران سخن می‌گویند می‌گویم که در روزهای سخت منطقه چه کسی پذیرای آوارگان منطقه بوده آست؟

- آیا ملت یران سال‌ها میزبان مردم مظلوم افغانستان نبوده است؟ آیا روزی که مردم افغانستان را به خاک و خون کشیدید مردم ایران آماده میزبانی از این مردم نبودند؟

- روزی که شما گروهک‌های تروریستی را ساختید و تسلیح کردید و به جان مردم انداختید این کدام کشور بود که به ندای مظلومانه مردم عراق و سوریه و دولت‌های آنها پاسخ مثبت داد؟

- صدای آمریکا و رژیم صهیونیستی با صدای همه جهان در سازمان ملل تفاوت داشت، همه صلح را ستودند اما فقط دو نفر از ایجاد امنیت در خاورمیانه نگران بودند.

- چه شما بخواهید و چه نخواهید ما از مردم مظلوم سوریه، یمن و فلسطین دفاع خواهیم کرد و آنچه را لازم است برای بازدارندگی تقویت خواهیم کرد.

- ما نیروهای دریایی، هوایی و زمینی و موشک‌های خود را تقویت خواهیم کرد و از کسی اجازه نخواهیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار