به گزارش «تابناک یزد»، گزارشات جدید که منتشر شده، حاکی از آن است یکی از تامین کنندگان قطعات کمپانی اپل این طور فکر می کند!. بر طبق گزارشات مالی منتشر شده شرکت Finisar ، یکی از شرکت های تولید کننده ی قطعات، اخیرا کارخانه ای با مساحت ۷۰۰ هزار فوت مربع را خریداری کرده است. این کمپانی، یکی از کمپانی های تامین کننده ی آرایه‌های حفره عمودی سطحی ساطع‌کننده لیزر با نام VCSEL می باشد که در دوربین TrueDepth و یعنی فیس آی دی از آن استفاده شده است.

خرید یک کارخانه ی تولید توسط Finisar را می توان با عنوان افزایش میزان تولید قطعات یاد کرد و این موضوع در حالی است که این کمپانی قطعات مورد نیاز سایر کمپانی ها را نیز تولید می نماید و بر اساس گزارش منتشر شده این میزان رشد در تولید می تواند اجرایی کردن پروژه ی فیس آیدی در آیفون های ۲۰۱۸ را نیز راحت تر نماید. بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است گویا کمپانی اپل در صورت تایید این ویژگی توسط کاربران قصد دارد از آن در گجت های آینده ی خود نیز استفاده نماید.

اکنون برای تایید این گزارش تنها باید منتظر بمانیم ولی اینگونه به نظر می رسد که خود کمپانی اپل تمایل زیادی به استفاده از این ویژگی در محصولات آینده دارد.