ريیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از جایگاه ثابت تیم‌های اعزامی این دانشگاه به مسابقات معتبر در حوزه بتن با توجه به کسب مقام‌های متعدد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 19 February 2018

سیدحیدر میرفخرالدینی، در اين باره اظهار كرد: این دانشگاه بار دیگر توانست در یکی دیگر از مسابقات معتبر علمی موفق به اخذ مقام شود و کسب این موفقیت‌های متعدد در چند سال اخیر در حوزه بتن موجب شده تا دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به یک جایگاه ثابت در این قبيل مسابقات دست یابد . 

وي در مورد کسب این موفقیت جدید، گفت: تیم اعزامی از این دانشگاه به دومین جشنواره ملی فناوری‌های نوین در صنعت آب و برق، توانست در گرایش بتن بخش سازه محافظ (EPD) ، موفق به کسب مقام سوم شود.

ميرفخرالديني  با اشاره به جایگاه و اعتبار این جشنواره خاطرنشان كرد: 172 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی استان خوزستان مهد برق و آب کشور در گرایش‌های گوناگون از قبیل بتن، رباتیک، طراحی توربین‌های آبی، برآورد حداکثر حجم آب تالاب و سازه ماکارونی به رقابت پرداختند و به گفته برگزارکنندگان این رقابت‌ها، می‌توان جشنواره مذکور را بزرگترین گردهمایی علمی جنوب کشور دانست . 

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تشکیل کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تجربه‌ها و دانستی‌های اعضای این تیم‌ها و اساتید راهنمای آنان را نیز انتقال دهیم و در رقابت‌های آينده، شاهد درخشش استان یزد باشیم . 

گفتنی است، تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در سال‌های  اخیر در با حضور متوالی در مسابقات معتبر گوناگون در زمینه بتن مانند مسابقات سالیانه موسسه بتن آمریکا ACI) )، مسابقات انجمن بتن ایران و مشابه اين رقابت‌ها، موفق به کسب عناوين متعددي شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار