عکس هایی از همایش اخیر فراماسون های دنیا که به تازگی به طور مخفیانه در مسکو برگزار شده است، در پایگاه های اینترنتی روسیه منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 07 July 2015

به گزارش تابناک یزد، به نقل از پایگاه اینترنتی "ویرتوالاز" جمهوری آذربایجان، با وجود مخفیانه بودن همایش اخیر فراماسون ها در مسکو، آندره بوگدانوف Andrey Boqdanov ، سیاستمدار روس و دارنده نشان فراماسونری که در این همایش حضور داشته است، شماری از عکس های این تجمع فراماسونی را در صفحات اجتماعی اینترنت منتشر کرد.

لژ بزرگ روسیه


پایگاه اینترنتی "V kurse” نیز با انتشار عکس های تجمع فراماسون ها در مسکو نوشت: این مراسم به مناسبت بیستمین سال تاسیس لژ بزرگ روسیه برگزار شد و در آن، رهبران لژهای فراماسونری از کشورهای مخلتف دنیا حضور داشتند.
در این تجمع فراماسون ها، نمایندگانی از  فرانسه، سوئد، آمریکا، اتریش، گرجستان، مولداوی، ارمنستان، رژیم صهیونیستی، لتونی، مالت، رومانی، گابن، جیبوتی و سایر کشورها حضور داشته اند.
در میان شرکت کنندگان در تجمع فراماسون ها در مسکو، ژان پییر سرول Jan Pyer Servel، "استاد بزرگ لژ ملی فرانسه"، جرج سملر Semler، استاد بزرگ لژ اتریش، توماس جکسون دبیر اجرایی کنفرانس جهانی لژهای بزرگ فراماسون حضور داشته اند.
در این تجمع فراماسونی، آندره بوگدانوف به مدت 5 سال برای ریاست بر لژ بزرگ روسیه انتخاب شده است.
براساس این گزارش، فراماسون های روسیه، موسس لژهای این سازمان مخفی در ارمنستان و جمهوری آذربایجان و گرجستان هستند و فراماسون های هر سه جمهوری، قفقاز را از روسیه مدیریت می کنند.
لژ بزرگ فراماسون ها در روسیه در تدارک تاسیس لژهای این تشکیلات در قزاقستان، بلاروس و قرقیزستان است.   
تشکیلات مخفی فراماسونری که در قرن هیجدهم در انگلیس پایه گذاری شده، از ابزارهای دخالت در کشورهای مختلف دنیا است.

عکس تجمع تشکیلات مخفی فراماسون ها


شبکه خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار