«احمد آخوندي» در اين مورد عنوان كرد: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکتپذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راهاندازی این سامانه است.
وي افزود: با این سامانه میتوان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود.
آخوندي با بیان این که این سامانه با هدف خدماتدهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راهاندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیامهای شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.