معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید به قران تأسی جست و از این مصحف شریف بهره گرفت.
کد خبر: ۶۴۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 19 August 2018

 «محمد رضا عرشیان» در آیین افتتاحیه مسابقات قران کریم دستگاه قضائی استان افزود: بیش از 350 نفر از کارکنان دادگستری و دستگاه‏‏های وابسته به قوه قضائیه همراه با خانواده در مسابقات قران کریم قوه قضائیه شرکت کردند.

وی اظهار کرد: از تعداد 355 شرکت‏‏کننده در این مسابقات 199 نفر کارمند و 156 نفر را خانواده کارمندان تشکیل می‏‏دهند که 56 نفر زیر 16 سال و 299 نفر نیز از بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند.

این مقام مسئول از حضور 182 نفر خواهران و 173 نفر برادران در مسابقات قران خبر داد و گفت: این تعداد متسابق قرانی در رشته ‎‎ های درک مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل، حفظ قران و اذان شرکت کردند.

وی ابراز کرد: مسابقات قران تنها بهانه برای انس و مجالست بیشتر با قران است تا تعالیم این کتاب انسان ساز، انیس مسیر زندگیمان شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد، حضور متسابقین قرانی را مغننم بر شمرد و گفت: برنامه ‎‎ ریزی برای مسابقات و حضور متسابقین و شور هیجان قرانی حاکم، همه تلاشی است در جهت اعتلای قران و ترویج فرهنگ قرانی در جامعه که مأجور درگاه الهی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار