امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به ضرورت برخورد با مخلین نظم اقتصادی کشور، گفت: مجازات اخلال گران اقتصادی، از مطالبات به‌حق مردم است.
کد خبر: ۶۴۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 01 September 2018

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مهریز با گرامیداشت شهادت رئیس‌علی دلواری ویارانش در مبارزه با استعمار انگلیس گفت: انگلیس سال‌هاست که جاده‌صاف‌کن دشمنان ماست و نقشه‌هایش را با اختلاف‌افکنی بین مردم و نفوذ بین نخبگان جامعه به‌پیش می‌برد.

محی‌الدینی تأکید کرد: هیچ کشوری به‌اندازه انگلیس در کشور ما چنین سابقه ننگینی ندارد. انگلیس از طریق سفارتخانه‌اش در داخل کشور سم‌پاشی می‌کند.

امام‌جمعه مهریز آغاز محاکمه اخلال گران اقتصادی را گام بزرگی برای جلب امید و اعتماد مردم به دستگاه قضائی دانست و خاطرنشان کرد: مجازات اخلال گران اقتصادی و کسانی که طی چند ماه گذشته مسبب گرانی‌ها و تنگی معیشت مردم شده‌اند، از مطالبات به‌حق مردم است.

وی افزود: مردم انتظار دارند که دولت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره برده و با ترمیم تیم اقتصادی مشکلات مردم را به حداقل برسانند. اداره تعزیرات حکومتی نیز باید با احتکار کالا مبارزه کند. باید مسئله فقرزدایی و مشکلات اقتصادی مردم جدی گرفته شود.

اما‌م‌جمعه مهریز عنوان کرد: نقش مجلس در حل مشکلات پیش‌آمده نقشی کلیدی است. نمایندگان باید شجاعانه تلاش کنند و پیگیری برای رفع مسائل اقتصادی را در اولویت قرار دهند.

محی‌الدینی با اشاره به سیزدهم شهریورماه و روز تعاون اظهار داشت: تعاونی‌ها واحدهای کوچک اقتصادی ویژه‌ای هستند که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم در تولید ملی و کارآفرینی و جذب نیروی کار با افراد جامعه مشارکت می‌کنند و اهمیت تعاونی‌ها این است که از بعد اقتصادی به عدالت، ازنظر سیاسی به آزادی و از دیدگاه فرهنگی به ارزش‌های اخلاقی و دینی توجه دارند.

وی در پایان به‌روز چهارشنبه و روز مباهله پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) با مسیحیان نجران اشاره کرد و گفت: مباهله گواه روشن و سند حقانیت اهل‌بیت است که در آیه ۶۱ سوره آل‌عمران به آن اشاره‌شده است. عظمت این حادثه به حدی است که قرآن کریم آن را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار