فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان با اشاره به ضرورت پیوند نزدیک‌تر بخش آموزش کشور با صنعت، گفت: متأسفانه بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی الفبای کار و اشتغال را نمی‌دانند.
کد خبر: ۶۷۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 14 November 2018

هادی مقیمی صبح امروز در جمع مدیران اردکان، گفت: قطعاً تحول در کشور با تحول در آموزش‌وپرورش اتفاق می‌افتد و این تحول به جسارت و شجاعت نیاز دارد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های خوب در آموزش‌وپرورش افزود: می‌توان دانش‌آموزان را در قالب اردوهای گردشگری صنعتی و معدنی به مراکز صنعتی و معدنی اعزام کرد تا از نزدیک روند تولید را ببینند. متأسفانه بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وقتی وارد بازار کار می‌شوند الفبای صنعت، کار، تولید و اشتغال را نمی‌دانند. باید ارتباط نزدیکی بین مدرسه و صنعت برقرار شود.

فرماندار اردکان با تشکر از تلاش‌های انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس اظهار داشت: این انجمن نقش بسیار مؤثر و ویژه‌ای در مدارس دارند و اگر با مدیریت و کادر آموزشی مدرسه همکاری داشته باشند می‌توانند مدرسه را متحول کنند و از ظرفیت‌ها و کمک‌های مردمی که می‌شود استفاده کنند. افرادی که در انجمن‌ها هستند یک ترکیب خوب باشند تا بتوانند اهداف انجمن را محقق کنند.

وی اظهار داشت: ما امروز به دانش‌آموزانی نیاز داریم که اعتمادبه‌نفس، روحیه و شجاعت لازم را داشته باشند. باید در حوزه اعتمادبه‌نفس، خودباوری و آموزش‌های اخلاقی کارکنیم. رعایت ادب و اخلاق در آموزش به‌عنوان پایه محسوب می‌شود و تا زیربنای اخلاقی جامعه درست نشود آموزش‌های روبنایی تأثیری ندارد.

مقیمی گفت: زیربنای جامعه به اخلاق در آن جامعه برمی‌گردد. امروز متأسفانه در فضای مجازی کسانی هستند که ذره‌ای ادب، اخلاق و تربیت ندارند و به‌راحتی اتهام می‌زنند و تخریب می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: جامعه‌ای می‌تواند پیشرفت کند که ازنظر اخلاقی سالم باشد. جامعه‌ای که آرام باشد و اخلاق در آن به‌عنوان فضیلت شناخته شود نفع آن به همه می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار