امام‌جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز بااشاره تغذیه شدن جریان تشیع انگلیسی از سوی دشمنان اسلام، گفت: تشیع انگلیسی با تفرقه دنبال ضربه زدن به اسلام است.
کد خبر: ۶۸۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 17 November 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند از همه مجاهدتر کسی است که گناه را ترک کند و تقوای الهی را پیشه کند.

وی هشتم ربیع‌الاول، سالروز شهادت جان‌سوز حضرت امام حسن عسکری (ع) را به پیشگاه حضرت صاحب العصر (عج) و تمام شیعیان تسلیت گفت و ادامه داد: دوران امامت این امام بزرگوار، دوران حساسی بود و شیعه به یک قدرت بزرگ مبدل شده بود و دشمنان شیعیان از جانب ایشان و شیعیان احساس خطر می‌کردند، به‌ویژه اینکه بشارت آمدن فرزند ایشان که منجی عالم بشریت و درهم کوبنده ظلم و فساد است به گوش آنان رسیده بود، امام حسن عسگری (ع) را در حصر قراردادند و سرانجام با زهر جفا به شهادت رساندند.

امام‌جمعه مهریز شنبه ۲۶ آبان و نهم ربیع‌الاول که مصادف است با آغاز امامت پربرکت حضرت امام مهدی، صاحب‌الزمان (عج) را تبریک گفت و تأکید کرد: پیروان آن حضرت در زمان غیبت ایشان، منتظر واقعی باشند و انتظار واقعی چیزی جز دوری از گناه و انجام واجبات و اعمال خیر و رعایت اخلاق الهی و ترویج آن نیست.

محی‌الدینی با اشاره به گزافه‌گویی‌های اخیر سران آمریکا تصریح کرد: ادبیات سخیف سران آمریکا را محکوم می‌کنیم و جواب مقتدرانه سردار سلامی، پاسخی درخور به گزافه‌گویی‌های آمریکا است و به یاری خدا همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند مانند گذشته که ایستادگی کردیم، ملت غیور ایران اسلامی باری دیگر با مقاومت در برابر تحریم‌ها، سیلی دیگری به آمریکا خواهند زد.

وی بابیان اینکه مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی، آبرو و عزت کشور اسلامی ما هستند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال‌آوران پاراالمپیک از قهرمانان ورزشی که آرمان‌های ملی و حجاب اسلامی را گرامی داشتند تقدیر و تشکر کردند و آن را نماد جامعه اسلامی دانستند. استفاده از ظرفیت‌ها به‌ویژه ظرفیت‌های مغفول و افرادی مانند جانبازان باید در اولویت امر قرار گیرد.

امام‌جمعه مهریز در خصوص گرامیداشت سه‌شنبه ۲۹ آبان و آغاز هفته وحدت گفت: ولادت نبی اکرم (ص) بنا بر قول اهل تسنن و آغاز هفته وحدت که ابتکار و تدبیر امام خمینی (ره) است را گرامی می‌داریم و امروز که استکبار جهانی در پی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین جهان است، هفته وحدت فرصت مناسبی است برای طرح نیازهای امروز جهان اسلام و همدلی و اتحاد و نیز پاسخگویی به شبهات است.

محی‌الدینی همچنین افزود: کسانی که با عنوان شیعه انگلیسی به اسم اسلام فعالیت می‌کنند نیز از سوی آمریکا و دشمنان قسم‌خورده اسلام تغذیه می‌شوند و عامل تفرقه‌افکنی و در پی نابودی دین اسلام هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار