مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» رفع بسياري از مشكلات فرهنگي و اجتماعي يزد را در گروي ساماندهی اتباع خارجی عنوان کرد و گفت: تنها راهكار رفع مشكل اتباع بيگانه يزد ايجاد مهمان‌شهر براي آنهاست.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 17 December 2018

«سيدحسن حسيني»به وجود آمدن برخی از مشکلات مانند مسائل امنیتي، رشد بيكاري، آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي و حتي افزایش مصرف آب کشاورزی به موضوع اتباع خارجي در استان گره خورده است . 
وی با بیان این که تنها راهكار رفع مشكل اتباع بيگانه يزد ايجاد مهمان‌شهر براي اتباع است، اظهار کرد: البته این مهمانسرا باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر حفظ شان و كرامت اتباع خارجي، تبعات منفي حضور آنها در شهر را نیز كاهش دهد . 
این مسئول توزيع عادلانه اتباع خارجي در سطح كشور را نيز از راهكارهاي كاهش تبعات منفي مهاجران خارجي در استان دانست و افزود: این گونه به نظر مي‌رسد که از نجابت مردم يزد سوء استفاده مي‌شود به طوري كه درصد قابل توجهي از مهاجران خارجي در يزد ساكن شده‌اند. 
حسينی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مهمانشهر باید با جديت و حمايت مسئولان انجام شود و امكانات رفاهي بيشتري در اختيار اتباع قرار گیرد تا از اين طريق دغدغه اصلي مردم هم برطرف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار