آیت الله دولابی:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی تأکید کرد: انسجام مردم و دستگاه‌های اجرایی از جمله ضرورت‌های اجرایی عصر حاضر برای مقابله با استکبار است.
کد خبر: ۶۹۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 30 December 2018

آیت الله«محمدابوالقاسم دولابی» در مراسم بزرگداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت، اظهار کرد: بصریت را یکی از مهمترین سفارش‌های قرآن کریم به مومنان است.

وی با بیان این که بصیرت یعنی تیزبتی و پرهیز از هرگونه ساده انگاری حوادث، افزود: اولین تجلی بصریت شناخت حقیقت دنیا است.

نماینده مردن زنجان در مجلس خبرنگار رهبری بصیرت در تشخیص این نکته که همه عالم تسبیح گوی خداوند متعال است موثر است، گفت: بصریت نگرش توحیدی و راهگشای مسیر مومنان در عرصه های مختلف است.

این مسئول با بیان این که بصیرت یکی از مهمترین ویژگی‌های افراد انقلابی است، تصریح کرد: تجلی تام انقلابی‌گری در دوران حاضر مقام معظم رهبری است.

آیت الله دولابی دل بستن به بندگی خداوند در اداره کشور و جامعه اسلامی را نماد بارز بصیرت دانست و بیان کرد: ایران اسلامی در دفاع مقدس هشت سال با سلاح بصیرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

وی پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق را از جمله ویژگی‌های بصیرت الهی عنوان کرد و ادامه داد: به فرموده قرآن بصیریت به این معناست که دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نفوذ ایران اسلامی منطقه گفت: پایگاه‌های نظامی اسکتبار در اطراف ایران را فرصت مناسبی برای قدرت نمایی دانست و گفت: خوشبختانه امروز با ایثار دلاور مردان سپاه پاسداران ایران مجهز به موشک‌های نقطه زن شده و آماده پاسخ به هرگونه تعرض است.

آیت‌الله دولابی با بیان این که سرکوب مقتدرانه داعش جلوه دیگر بصریت انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: بصیریت تلاش برای اقتدار بیش از پیش بدون دل بستن به غربی‌ها است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری دل بستن به قدرت استکبار نماد بارز بی بصیرتی عنوان کرد و ادامه داد: شناخت توطئه‌های دشمنان به بصیرت الهی نیاز دارد که خوشبختانه ملت ایران به خوبی از این مهم برخوردارند.

وی 13 آبان را انقلاب دوم این نظام الهی دانست و بیان کرد: در این انقلاب عده از جوانان و دانشجویان با بصیریت دشمن زمان خود را شناختند و پای این دشمن را از انقلاب کوتاه کردند.

این مسئول 9 دی را با ویژگی های متعدد سومین انقلاب نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: گستره فنی فراوان، بصیریت انقلابی و شناخت نفاق که از شناخت دشمن ظاهری خیلی سخت تر است از جمله مهمترین ویژگی‌های انقلاب 9 دی ماه است.

آیت‌الله دولابی با بیان این که 9 دی ماه 88 رفراندوم مجدد بعد از گذشته نزدیک به چهل سال از انقلاب بود، گفت: عمق شناخت جریان نفاق و پیشی گرفتن عوام بر خواص، از دیگر ویژگی‌های حماسه 9 دی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، تأکید کرد: انسجام و وحدت بین اقشار مردم، انسجام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و شناخت ماهیت استکبار جهانی از جمله ضرورت‌های اجرایی عصر حاضر برای مقابله با استکبار است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری هشدار داده بود که استکبار اهل هیچ عهد و پیمانی نیست، تصریح کرد: آمریکا هیچ عهد و پیمانی را به رسمیت نمی‌شناسد و سند این نگاه خروج یک طرفه آمریکا از برجام است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهدیدات امروز برای کشور، گفت: مسئولان اشرافی که به جای گره‌گشایی از کار مردم به دنبال رفع نیازهای خود هستند،خطری جدی برای توسعه کشور است.

این مسئول در پایان از کار انداختن و بی‌اعتبار کردن قوه قضائیه را یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان در عصر حاضر دانست و خاطرنشان کرد: بی اعتمادی به دستگاه قضایی مسیری برای ضربه زدن به انقلاب است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فیاض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
سلام . کجا صحبت کرده اند؟ مخاطبین کی بودند؟ کدام شهر؟ کدام مکان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار