همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با دهه فجر 40 مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، مهریز، خاتم، بهاباد، یزد به خانوار تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 22 January 2019

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اهمیت خدمت به محرومان و مستضعفان و رسیدگی به مشکلات و نیازهای آن‌ها گفت: امام خمینی، مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانست و برای آنان، ارزش و احترام ویژه‌ای قائل بود و در هر فرصتی، مسئولان را به خدمت‌رسانی به مردم سفارش می‌کرد.بهره برداری از 40 مسکن مددجویی

محسن علیزاده، با اشاره به اهمیت مهرورزی، عطوفت و خدمت‌گزاری خالصانه به نیازمندان بیان کرد: در روایت‌های مختلف نیز بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی‌شده است.

وی بابیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان گزارش فعالیت‌های انجام‌شده است، افزود: هم‌زمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 40 مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، مهریز، خاتم، بهاباد، یزد و مروست به خانوار تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.

علیزاده بابیان اهمیت توجه به تأمین مسکن برای محرومان و مددجویان تحت حمایت گفت: مسکن بعد از خوراک و پوشاک از اساسی‌ترین نیازهای زیستی انسان است که برای حفظ و ابقای فرد و جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است و هریک از افراد جامعه بشری از هر قشر و یا گروهی که باشند به‌نوعی سرپناه و مأوای مناسب با الگوی زیستی خود نیازمندند.

وی بابیان اینکه حل مشکل مسکن نیازمندان بدون مشارکت و همراهی خیران دشوار است، افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویی کمک کنند و در این خداپسندانه سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: زیربنای واحدهای مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین 50 تا 70 مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری 30 میلیون تومان و مناطق روستایی 20 میلیون تومان است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تأمین می‌شود.

کمیته امداد استان یزد در سال گذشته هزار و 257 مورد خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شد که 237 مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و 20 مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بوده است، بیش از هشت میلیارد تومان در این بخش هزینه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار