دبیر برگزاری اولین مسابقه کتابخوانی «نشون به اون نشونی» از برگزاری یادواره سرداران و 75 شهید پایگاه عاشقان شهادت گنبد سبز یزد و برگزاری مسابقه‌ای با همین عنوان خبرداد.
کد خبر: ۷۲۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 14 March 2019

«محمدرضا شایق»، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه که برای اولین بار در قالب کتابخوانی و به سبک و سیاق متفاوتی برگزار می‌شود، معرفی و شناساندن زندگی شهید «حسن انتظاری» به مردم به ویژه قشر جوان است.

وی با اشاره به استقبال 150 نفری شرکت کنندگان این مسابقه کتابخوانی، تصریح کرد: این مسابقه متفاوت و به صورت حضوری برگزار می‌شود به طوری که تمام ثبت‌نام‌شدگان با شرکت در آزمونی در رابطه با زندگی این شهید به رقابت مي‌پردازند.

این مسئول جوایز برگزیدگان را به ترتیب نفر اول 500 هزار، نفر دوم 300 هزار و نفر سوم 200 هزار تومان عنوان کرد و افزود: اين رقابت كتابخواني عصر امروز چهارشنبه در حسینیه گنبد سبز واقع در خیابان مهدی برگزار می‌شود.

وی در مورد برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نيز بیان کرد: مراسم احتتاميه ساعت 19 روز جمعه در قالب بیستمین یادواره سرداران و 75 شهید پایگاه عاشقان شهادت گنبد سبز یزد برگزار می‌شود.

شایق افزود: در این برنامه «اصغر انتظاری» برادر شهید، سردار «سلطانی» معاون قرارگاه امام حسین(ع) و همچنین «سیده زهره علمدار» نویسنده کتاب «نشون به اون نشونی» به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار