استاندار یزد تاکید کرد:
استاندار یزد با بیان این که امنیت، پایه اصلی تولید در کشور است گفت: تامین امنیت برای سرمایه گذاری بسیار مهم است و ناجا نقش مهمی را در ایجاد امنیت برای تولید و اقتصاد ایفا می‌کند .
کد خبر: ۷۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 25 March 2019

«محمدعلی طالبی» در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 98 از زحمات پلیس یزد به خاطر ایجاد و حفظ امنیت مطلوب مسافران نوروزی و شهروندان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری به نام سال "رونق تولید" گفت: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند که با نگاه جدید به سال نو وارد شویم و بر موضوع تولید ملی تمرکز بیشتری صورت گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که امنیت، پایه اصلی تولید در کشور است افزود: تامین امنیت برای سرمایه گذاری بسیار مهم است و ناجا نقش مهمی را در ایجاد امنیت برای تولید و اقتصاد ایفا می کند .

طالبی تصریح کرد: یکی از حوزه های اقتصادی مرتبط با استان، مبحث گردشگری است که امنیت بالای استان در این زمینه باعث جلب بیشتر گردشگران خواهد شد و حوزه گردشگری رونق تازه ای می گیرد.

رییس شورای تامین استان یزد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به نظام باعث شد در سال گذشته شرایط بهتری را نسبت به سال 96 در خصوص امنیت داشته باشیم و امیدواریم در سال جاری نیز شرایط مطلوب تری را در بعد امنیت عمومی جامعه داشته باشیم.

وی گفت: رویکرد رئیس پلیس استان یزد در تعامل با دیگر ادارات و آحاد مردم بسیار مطلوب است و این رویکرد منشا خدمات بسیار ارزنده ای شده و منجر به اعتلای جایگاه پلیس و ارتقای امنیت استان نیز شده است.

طالبی تقویت سرمایه های اجتماعی جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: ناجا نماد نظام است و مردم هر اقدام پلیس را مربوط به نظام می دانند پس به همین دلیل باید برای ارتقای این اعتماد و سرمایه؛ همه تلاشمان را انجام دهیم و در کنار برنامه های بسیار خوب پلیس که در دست اجرا است با کمک دیگر دستگاه های امنیتی سرمایه اجتماعی را ارتقاء بخشیم.

وی ارتقای آگاهی مردم در بخش های مختلف را بسیار مهم برشمرد و گفت : با وجود هشدارها و آموزش های متعدد، باز هم شاهد بروز اتفاقات و جرایمی هستیم که به بی توجهی مردم و رعایت نکردن نکات ایمنی توسط آنها بر می گردد که در این حوزه نیز باید در خصوص آموزش، اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

استاندار یزد در خاتمه ضن اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: از خانواده کارکنان پلیس که همسرانشان در این روزها مشغول خدمت گذاری بوده و کمتر می توانند در خدمت آنها باشند قدردانی می کنم.

همچنین در این جلسه سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک سال نو به آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه های خدماتی و امدادی اشاره کرد و گفت: قرارگاه نوروزی پلیس استان، رصد اخبار و وقایع را در حوزه های مختلف در جهت ارتقای ضریب امنیتی استان دنبال می کند.

وی گفت: تمام توان پلیس استان در جهت ارائه خدمت بی منت و مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزی است که میزبان آنها در استان هستیم.

میرحیدری ضمن اشاره به فعالیت ایستگاه های نوروزی در سطح استان یزد گفت: پلیس راه نیز با فعال سازی پاسگاه سیار در نقاط حادثه خیز و پوشش محور ها در کاهش حوادث بسیار تاثیر گذار بوده است و بحمدالله از ابتدای شروع طرح نوروزی تا به امروز هیچ گونه حادثه فوتی در صحنه را در سطح جاده های استان نداشته ایم.

وی با اشاره به راه‌اندازی تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس در سطح محلات و همچنین محل اسکان مسافران نوروزی گفت: در این ایام شاهد کاهش بسیار محسوس جرایم در سطح استان بوده ایم.

گفتنی است؛ در این جلسه روسای پلیس های تخصصی گزارشی از اقدامات حوزه ماموریتی، آخرین وضعیت امنیتی استان و اقدامات پیشگیرانه ای که برای افزایش ضریب امنیتی استان و آرامش خاطر شهروندان یزدی و نیز احساس امنیت مسافران نوروزی انجام شده بود ارائه کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار