استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش تعامل دستگاه‌ها در ارتباط با مسائل مختلف گفت: ناهماهنگی‌های اداری بین دستگاه‌های استان سبب نیمه تمام ماندن پروژه‌ها شده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 12 July 2020

محمد علی طالبی  در دیدار با دهیاران و بخشداران استان اظهار داشت: ایجاد اشتغال در روستا‌ها و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مطلوب سبب ارتقای رونق و خدمات دهی به مردم روستاها می‌‌شود.

طالبی با تاکید بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به مسائل روستاها و روستاییان گفت: برگزاری اینگونه جلسات و دیدار با دهیاران سبب می‌شود ما مسئولان راغب شویم ارتباط با دهیاران را گسترش بدهیم و بیشتر در جریان شرایط مردم در روستاها باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که برای رفع مشکلات روستاییان تدوین شده افزود: بعضی از مشکلات در این مناطق مربوط به کمبود اعتبار است اما اکثر مشکلات به مجوزها و ناهمانگی بین ادارات مربوط است.

استاندار یزد تصریح کرد: بر اساس سطح نیازها تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات پاسخ گوی نیاز روستا و مشکلات مردم باشیم، البته در صورت کمبود اعتبار کوشش می‌شود منبع اعتبار آن تامین شود.

طالبی ادامه داد: به رفع مشکلات مردم در روستا توجه داریم و می‌دانیم که کانون جمعیت‌های فصلی استان روستاها هستند و باید به جمعیت استان خدمات‌دهی کنند.

وی گفت: بودجه روستاهای استان یزد را نمی‌توان طبق جمعیت 15 درصدی اختصاص داد زیرا روستاها میزبان مردم کل استان هستند و باید با تخصیص اعتبار بیشتر زیرساخت‌های بیشتری را مهیا کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار