نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: گرانی های سرسام آور و نبود نظارت معیشت مردم را به شدت آسیب پذیر کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 13 July 2020

محمدصالح جوکار در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به بحث قانون توسعه متوازن اظهار داشت: ممکن است در شهرستانی شاخص سرانه آموزشی بالا باشد و ولی در همان شهرستان مناطقی با سرانه بسیار پایین باشد.

وی تصریح کرد: در این صورت باید دید که با این بخش چه می‌کنیم، نمی‌توانیم بگوییم این گوشه شهر سرانه خوبی دارد پس آن گوشه شهر دیگر ملاک عمل نیست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون در بحث توزیع آب در استان واقعاً با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: در یک شهر مناطقی هستند که وضعیت آب خوبی دارند اما در همان شهر بخش‌هایی اصلاً وضعیت مناسب و قابل قبولی در حوزه آبرسانی ندارند.

جوکار با بیان اینکه مسائل باید به صورت استانی دیده شود گفت: نباید برنامه ریزی های ما به گونه‌ای باشد که بخشی از شهرها مورد غفلت واقع شوند و بخشی دیگر با پیشرفت بالایی همراه باشند.

وی با بیان اینکه حال و روز کشور و مردم امروزه خوب نیست و مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند افزود: اینکه ما در چنین جلساتی بنشینیم و تصمیم گیری کنیم باید خروجی‌هایی داشته باشد که در زندگی مردم نمود پیدا کند؛ اینکه ما در این جلسات می‌نشینیم واقعاً چقدر در مسائل روزمره مردم تأثیرگذار است و تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گرانی‌های سرسام آور، نظارت‌هایی که اصلاً وجود ندارد، قیمت‌هایی که روز به روز در حال تغییر پیدا کردن هستند و عدم پاسخگویی بعضی مسئولان را خوب ندانست و گفت: اینها همه دست به دست هم داده و مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آورده است.

جوکار تاکید کرد: جامعه ما با مشکلات بسیاری روبرو هستند که باید برای درمان آن برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، نباید نسبت به مشکلاتی که در مردم وجود دارد بی توجه باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار