نماینده مردم بافق در مجلس:
نماینده مردم بافق در مجلس در رابطه با موضوع شفافیت در مجلس یازدهم گفت: در مجلس دهم شفافیت شعار بود در این دوره هم شعاری بیش نیست و عملی نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 20 July 2020

«محمدرضا صباغیان بافقی»، نماینده مردم  بافق در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با اظهارنظر یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان،  مبنی بر ضرورت نظارت شورای نگهبان بر عملکرد نمایندگان مجلس در طول چهار سال دوره نمایندگی گفت: نماینده باید آزاد باشد، نماینده باید مصونیت داشته باشد. نماینده‌ای که تحت نظر و نظارت باشد به صورتی که اگر هر صحبتی کند، مورد مواخذه قرار می‌گیرد، دیگر از حقوق مردم دفاع نمی‌کند. 

او در ادامه گفت: شورای نگهبان تا زمان تائید صلاحیت وظیفه خود را خوب انجام می‌دهد. شورای نگهبان بر مصوبات مجلس هم نظارت می‌کند ولی اینکه در طی 4 سال نمایندگی بخواهد نظارتی بر نماینده داشته باشد چنین نیست، نماینده در حوزه کاری خود در برابر همه قوا و نظام مصونیت دارد. 

صباغیان بافقی در رابطه با موضوع شفافیت در مجلس یازدهم گفت: در مجلس دهم شفافیت شعار بود در این دوره هم شعاری بیش نیست و عملی نمی‌شود. من خودم اموال دارایی و هزینه انتخاباتی دو دوره  نمایندگی‌ام را به صورت کتبا ارائه کرده‌ام.

 
 
منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار