معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری با اشاره به تک رقمی‌شدن نرخ بیکاری استان در فصل بهار از نرخ بیکاری ۷.۶ درصد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 25 July 2020

سیدمسعود عظیمی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی در محل استانداری یزد اظهار داشت: نرخ بیکاری در سه ماهه اول امسال 7.6 درصد بوده است که نسبت به سایر استان‌ها عدد خوبی است.

عظیمی با اشاره به صدور 22 مجوز بی‌نام گفت: متاسفانه 37 واحد ورشکسته در استان داریم که 10 مورد مربوط به حوزه کشاورزی و جدای از این موارد 27 واحد هم به تملک بانک‌ها درآمده‌اند.

وی افزود: این جلسه در جهت دریافت گزارش از فرمانداری‌ها در زمینه اشتغال، سرمایه‌گذاری و زیر بخش‌های مهم تقتصادی در صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی خدمات برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: تمامی فرمانداران پیشرفت‌های خود را از پروژه‌ها بیان کردند و مسائل و مشکلات بیان شد که لازم است تمامی مشکلات در زمینه تامین آب، برق و مسائل زیست محیطی توسط دستگاه‌های اجرایی بررسی و حل و فصل شود.

عظیمی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال بحث توازن و تعادل منطقه‌ای و هم ایجاد اشتغال پایدار را در استان با کمک همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و مردم شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صنعت و معدن که 60 درصد پیشروی داشتند امکان اشتغال 20 هزار نفر تامین می‌شود و تا سال آینده این پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار